دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
مهدی نیک جو

حوزه/سردار کریمیان، جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، در رویداد رسانه‌ای بانوان، بر اهمیت نقش مادران در ایجاد فضای امن و سالم برای خانواده‌ها و ضرورت آگاهی از چالش‌های فضای مجازی تأکید کرد

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، سردار قدرت اله کریمیان، در اولین رویداد رسانه‌ای بانوان (طنین) که در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، به اهمیت و تأثیرگذاری مادران در خانواده و جامعه اشاره کرد و گفت: مادران با محبت و توجه می‌توانند فضایی امن و آرام برای فرزندان خود ایجاد کنند و به عنوان محور اصلی خانواده نقش آفرین باشند.

وی همچنین به تأثیرات منفی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بر خانواده‌ها و به ویژه جوانان اشاره کرد و افزود: این چالش‌ها نیازمند توجه و دقت بیشتر در انتخاب محتوای تولید شده هستند.

سردار کریمیان تأکید کرد که نقش مادری نه تنها در تربیت فرزندان بلکه در حفظ بنیان خانواده و ایجاد محیطی سالم و پرمحبت بسیار مهم است. او گفت: موفقیت یک زن در عرصه‌های اجتماعی و حرفه‌ای نباید باعث شود که نقش مادری‌اش تحت‌الشعاع قرار گیرد و باید این نقش همیشه در بالاترین جایگاه قرار داشته باشد.

وی در ادامه به چالش‌های فضای مجازی و تأثیرات منفی آن‌ها بر جامعه جوان اشاره کرد و گفت: مادران می‌توانند با تأثیرگذاری مثبت بر اعضای خانواده، پادزهری مناسب برای خنثی‌سازی آسیب‌های فضای مجازی باشند.

سردار کریمیان همچنین بر اهمیت ارتباط عمیق مادر با فرزندش تأکید کرد و گفت: این ارتباط دنیایی از عشق و محبت را به همه اعضای خانواده منتقل می‌کند و مانع بروز مشکلات می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد که هر یک از ما باید در راستای ساختن آینده‌ای بهتر برای جامعه تلاش کنیم و از آسیب‌های اجتماعی آگاهی کافی داشته باشیم تا از وقوع آن‌ها جلوگیری کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha